středa 8. května 2013

Prague open bouldering 6. - 7. dubna 2013

Poučení pro příště, musím víc podvádět !

Ten večer po závodech jsem málem nedošla domu. V nějakým vítězoslavným afektu, po zdolání jednoho z kvalifikačních bouldrů,  jsem odskočila, ale zapomněla zapružit v kolenech a dopadla na napnutý nohy. Zamotala jsem si to obinadlem a vesele bušila dál. A „vyplatilo se to“. Skončila jsem asi třetí od konce. Jsem máslo, už mě pomalu přestává bavit být furt na konci výsledkové listiny.. Večer jsem chodila jak kačer v podřepu, protože jsem nemohla koleno dopnout. Párkrát se mi zničehonic podlomilo a já se překotila do sušáku na prádlo nebo do skříně. Hmm, tak já teda půjdu k doktorovi. Doktor řekl, že mi nic není. A za jak dlouho budu moc lízt? Klidně hned, nic vám není, dělejte si, co chcete, odvětil, aniž by se na mě podíval. Tak jsem se s dopomocí bráchy zas odpotácela domů.

Dvě opičky
 Druhý den jsem se vzbudila s teplotou a celkovou slabostí. Sotva jsem chodila, myslet mě bolelo, koleno se podlamovalo a já vypadala jak po lobotomii. Tyhle závody, ze mě udělaly zeleninu :) Tentokrát mě doktorka nevyhodila s tím, že mi nic není. Dostala jsem antibiotika na angínu a čtrnáct dní jsem musela zevlit.

Dorka v posledním finálovém bouldru



 Teď něco o závodě. Bouldry byly netypické. Lezlo se převážně po strukturách. Podle toho taky všichni vypadali. Odřený nohy, zápěstí, lokty..Když pán, co mi rentgenoval koleno, viděl mé nohy, neskrývaně se zděsil. „Ježíš co jste dělala?!“ Ptal se mě, jestli jsem si při lezení udělala i jiný zranění. Tak jsem mu to vyjmenovala, přičemž se na mě tak zadíval a udiveně říká: „A to pořád lezete?“ „Jo, lezení je součást mě. Asi není nic, co by mě od něj odradilo, a jestli něco takovýho je, tak to rozhodně nebude bolínko na koleni nebo v kotníku.“ „I VY FILUTO“, odvětil a s úsměvem na tváři kroutil nechápavě hlavou. Myslím, že mám další oblíbené slovo. Říkejte mi Filuta Ťuhíková. (Vím, že se ve slově ťuhýk píše y, ale s měkkým se mi to líbí víc).
Jana Vašková - finále
 Ze začátku závodu jsem byla malinko afektovaná. Asi bych potřebovala osobního propleskávače, viz. Video 31:09. Odkaz zde
„Já jsem úplně v p*či“, „Jak v p*či, nemáš z čeho bejt v pí*či, vždyť si nic neudělal“ PLESK, PLESK .. :D Já takhle sprostě nemluvím, je to jen citace :) Nakonec jsem ten svůj emotivní záchvat překonala a užívala si parádní bouldry. I když Vilda nebyl spokojený se svou stavěčskou prací, tak mě přišly bouldry o malinko zábavnější než obvykle.
Káťa Prokopová - finále
S Kubou Hlaváčkem jsme se shodli, že pokud chci mít lepší výsledky, musím víc podvádět. A kdo by to věděl líp, než samotný vítěz tohoto závodu. No jo, Kubík už v tom zřejmě umí chodit  Taktika makat, mi zatím nevychází, tak zkusím taktiku malá svině. :) ( Pokud sem náhodou zabloudil nějaký diskutér z lezce, tak upozorňuji na nadsázku a ironii v předchozích pár větách.)

Danča Kotrbová - finále
Holčičí finále skončilo velmi překvapivě a to v podobě třetího místa Pavly Vitákové, která přelezla borky, jakými bezpochyby jsou Linda Gundová (4.), Káťa Prokopová (5.) a Dorka Vlková (6.). Druhé místo obsadila Danča Kotrbová a dalším překvapením bylo zasloužené první místo Jany Vaškové. Té se podařilo vylézt dva bouldry na tři pokusy. Danča dala taky dva bouldry, ale potřebovala k tomu o dva pokusy víc. Pája měla jeden TOP z první.


Kuba Hlaváček brečí, protože nedosáhne z nástupovýho chytu až do topu
 Klučičí finále připomínalo spíše seznamku. Komentátor je v izolaci trochu vyzpovídal, přičemž od nezadaných, a že jich nebylo málo, vyzvěděl, co by jejich potencionální přítelkyně měla splňovat. Jsou to lezci tělem i duší. Někdo by si mohl myslet, že jim pujde spíše o čísla typu 80B, popřípadě 90, 60, 90 … ale to by tihle týpci nesměli mít v hlavě smotaný lano, v jejich případě spíše stočenou bouldrmatku. Někteří byli míň nároční a jejich princezna by měla lízt alespoň 6A, jiní náročnější, by požadovali už 7A. Požadavky nejsou nereálné a já věřím, že hoši si svou bouldrovou bohyni najdou :)


 Tak a abych nebyla pořád tak pozitivní a netvářila se, že žiju v zemi poníků, kde láska a mír zvítězí nad zlem, tak bych měla jednu výtku, dobře, tak dvě. Ale jen malý a bezvýznamný.
Pája Vitáková
 Chyběla mi rozlezovka..
A
druhá věc, co mi vadila, ale zároveň si uvědomuju, že to pravděpodobně nebylo možné udělat jinak, byl výhled na finálové bouldry.  Věžovitá konstrukce umožňovala sledovat jednoho, maximálně dva lezce. Takže jsem si vždy musela vybrat, na koho budu koukat a na koho ne. Nemohla jsem se s tím smířit, tak jsem lítala jako kokos kolem dokola. Příště bych tedy prosila posadit celou věž na kolotoč a točit s ní i s lezcema tak, abych mohla jen sedět a pohodlně pozorovat.


Holky:
1.    Jana Vašková
2.    Daniela Kotrbová
3.    Pavla Vitáková

4.    Linda Gundová
5.    Káťa Prokopová
6.    Dorka Vlková


Kluci:
1.    Kuba Hlaváček
2.    Martin Tomášek
3.    Milan Pidrman

4.    Ondra Řitička
5.    Lukáš Drbohlav
6.    Jirous
7.    Pavel Štědrý
8.    Zdeněk Horáček ( ten si zranil kotník a musel závod předčasně ukončit)

A vy co jdete na bouldr x si nezapomeňte pustit motivační formuli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2 komentáře: