neděle 2. února 2014

Květinky co lezou tužku

Není to tak dávno, co jsme seděly s Káťou v Bébéčku a nad hrnkem horkého čaje plakaly do kapesníku, že bychom taky rády byly v nějakém týmu. Vlastně já to chci už hooodně dlouho. Týmy rostou jako houby po dešti, jen o nás nikdo zájem nemá. Proč taky, když lezem úplnou tužku. To je samej AIX tým, Lokalblok tým, MoveClimbing tým, Adidas tým. Pffffffff… když nemůže Mohamed k hoře, přijde hora k Mohamedovi. Uděláme si tedy svůj vlastní tým.
Píseň pro dnešní den ZDE

Terezka, já a Káťa na horolezeckém swingovém plese

 BORDEL Team je pro květinky, co lezou tužku


Eliška, malá mořská víla a já. ČP v boulderingu 2014, BB
 Co musí taková květinka splňovat aby mohla být v BORDEL Teamu?
  • Nesmí se pravidelně umisťovat na předních příčkách ČP, MČR nebo ve skalách drtit desítky. Prostě nesmí být dobrá :)
  • Musí být do lezení zapálená, nadšená, a úplně zblázněná.
  • Musí chtít posouvat své hranice
  • Nesmí se bát pořádně zabrat a dát do tréninku maximum
  • Když má na výběr jestli strávit víkend ve skalách, nebo vyšíváním, nesmí váhat déle než pět minut!
  • Pokud by chtěl do týmu nějaký kluk, musí se smířit s tím, že bude považovaný za květinku.

DEMO verze týmového trika
Plány BORDEL Teamu:
  • Navzájem se motivovat
  • Bylo by super udělat jednou ročně nějaký (aspoň) víkendový lezecký trip
  • A dvakrát ročně hardcore-krutopřísnej-víkendovej trénink
 Ještě jsem to s holkama nekonzultovala, ale snad budou souhlasit a budeme se schopný na něčem domluvit.

Kdo je v BORDEL tužka Teamu?
  • Bordelmáma Simča Ulmonová
  • Já JanaOlše
  • Eliška Pudová
  • Káťa Prokopová
  • Terezka Loskotová
  • Péťa Renthova

Další píseň pro dnešní den ZDE
Se členkama BT (bordel teamu) co nejdřív udělám rozhovor a trochu vám je představím. Ještě mám pár květinek, které bych ráda přizvala do týmu v záloze, tak je možný, že se někomu z vás časem ozvu aby rozšířil náš tým. Pokud na někoho zapomenu a bude si myslet, že je to dostatečný nýmand na to, aby se k nám připojil, nechť se ozve  :)

Závěrem bych chtěla říct, že jsme namotivovaný a šlapem do toho, byť tomu třeba naše výsledky vždy neodpovídají. Někdy jsme z toho smutný a klesáme na mysli, ale pak se sebereme a makáme dál, takže se nedivte, až se jednou z BORDEL Teamu stane prestižní záležitost a z květinek co lezou tužku se stanou  květinky, co lezou těžkou kartu!!!

JanaOlše

8 komentářů:

  1. Milá moje Janičko:)....musím napsat, že jsi mně velmi namotivovala i dojala....nechala jsem se dojmout:)- přesto, že již v BORDEL TEAMU jsem:).....prostě lezení je suuuuper!!!!...myslím že jsem pro zahraniční členky, které umí česky:) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj milý kámo, to jsem moc ráda!!
      My ty kola českýho poháru ještě roztočíme a uděláme tam pěknej BORDEL, bejby 8-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Díky moc za vyjímku Jani. Jo a to, že se občas utkám s nějakou tou desítkou přeci nic neznamená, do lezení jsem zapálená a zblázněná stejně jako vy a o to přeci jde. A právě proto jsem se o vstup do týmu ucházela, protože moc takových holek jako vy zkrátka není. Hrozně si toho vážím a těším se na společný výlet nebo vůbec na setkání v těch skáláááááááááách už konečně. Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z tebe to zapálení úplně čiší a proto jsem ráda, že jsi naše Bordelmamá :) Byly časy, kdy nebyl v mým okolí nikdo kdo by se mnou to vzplanutí k lezení sdílel, takže jsem nadšená, že jsme se všechny takhle pěkně sešly. Protože sdílená radost je dvojnásobná radost! Doufám, že se potkáme ve Fontáči. Budem tam od 25.4 do 4.5 ;)

      Vymazat
  3. Tak zaprvé: ani netuším, co znamená to "Komentovat jako:" !!! Dal jsem si tedy přezdívku "Účet Google", ale má dojem, že ze mne děláte úplného blbce!!!!!
    Tak za druhé: vám fakt nepřijde hloupé, že zemědělci orají, vláčí, sejou, hlídají počasí, bouraj obilí kombajnama a vozí to traktormi do mlýnků, kde to mlynáři melou na mouku, ze které pečouni přes noc pečou chléb, který pak baby z nějakého bandastýmu spolknou a místo, aby pomocí získané energie budovaly naší budoucnost - kopaly uhlí, roztáčely a zase brzdily vagóny při posunu na nádražích a po šichtě pak motaly svetry a rodily děti, tak zbůhdarma mrhají energií a lezou nahoru (nikdo normální ani netuší proč) a pak zase dolů, ostatní na ně zdola čumí, místo aby, sakra, když maj už chvíli volno, třeba paličkovaly. A to ani nemluvím o tom, když některá, aby prý byla prdel, dolů neleze, ale hupsne a pak ječí a už ji nesou do špitálu, kde doktoři, místo aby zvětšovali hrudník nějak TOP Star nebo prodlužovali penis některému členy vlády nebo parlamentu, musí ošetřovat nějakou fakt hnusnou otevřenou zlomeninu!!
    Za třetí: doufám, že jste mi všechny rozuměly a ten váš spolek včas rozpustíte.
    Za počtvrté: Jestli mě NĚKDO !!!!! vymaže, tak ho zmlátím jak psa !!!

    Rozhořčený občan

    OdpovědětVymazat
  4. SAKRA!!!!! Chtěl jsem se jmenovat Učet Google (Účet křestní a Google po tátovi) a nějak hajzlík napsal nahoru moje pravé jméno. Tady se fakt už nedá věřit nikomu!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. no to pozooor, pane Google. Já náhodou při chytání spolulezce motám svetry! A když jsem si tehdy zlomila nohu, tak to nebylo protože jsem si ze srandy hupsla z bouldru dolů, ale protože jsem byla slabá, neudržela chyt a spadla, zatímco mé chytačky kopaly studnu a sázely strom :)

    OdpovědětVymazat