pondělí 26. září 2011

                                        CO SE TO DĚJE?

Text: Máťa
Komix: Infera Al

Díky nátlaku a provokaci svého okolí jsem byla donucena k tomu, že se nutně potřebuji vdát. Všichni se berou vdávají, žení, rodí děti ...co se to děje ??? Dobrá tedy ... já chci taky! Pár kandidátů na ženicha bych měla ... Princ William - kdy už konečně pochopí, že já jsem ta pravá. Pán z té hudební skupiny ... nikdy si nepamatuju jak se jmenuje pán, ani skupina, ale miluju ho! Chlapec z vlaku - vezmeš si mě? A taky bych si hrozně ráda vzala za muže Chrise Sharmu i když je ošklivý. No bylo by toho ještě hodně tak radši končím :)! Musím taky zdůraznit, že jsem úžasná partie a byla bych dokonalou manželkou! Umím totiž upéct koláč, umotat svetr a vykopat studnu! Nabídky k sňatku prosím do komentářů! 
                             



                                                                                   



Máťa :)







2 komentáře:

  1. no, vidim že ještě nikdo neměl odvahu, aby dal komentář jako první, leč ja mám pro strach uděláno.. Máťo! jako moc hezky! to je ale překvapení (pro mne)... s tvým výtvarným potenciálem by myslím nebylo od věci, abys začala zdobit tento místní "Bordel" obdobnými zábavnými dílky, a to pokud možno často a pravidelně. jo a jinak jsi pěkná kecka, nevěřím ti z té mystifikace ani slovo, obzvláště že se ti nelíbí Sharma, hahaha, no a s těma ženichama už vůbec... :-D!

    OdpovědětVymazat
  2. no, mě se ten opičák Sharma taky nelíbí:)vidím že ještě nikdo neměl tu odvahu zeptat se, tak to udělám já ....." Máťo, vezmeš si mě?" :* :D tvůj nejoblíbenější a nejúžasnější kámo Jencek :)

    OdpovědětVymazat