úterý 7. srpna 2012

Maňas se rozhodl zhubnout a my s ním


Jsme v Labáku, slunce se opírá do stěn a je snad 40 °C. Káťa si leze v podprdě.. Maňas, já i Terezka bychom taky rádi lezli takhle na lehko. Ale máme problém: OTP !!!!

takhle nějak se cítím

S termínem OTP přišla Katka Koblihová. Znamená to OKRASNÝ TUKOVÝ PRSTENEC. Ten můj mi nepřijde ani trochu okrasný. Terezka taky není spokojená, a co si budeme povídat, Maňas je zatučnělej, chlupatej buřt :)

Maňas by chtěl být jako jeho kamarád Knedlík
„Tak se vsadíme, že do konce září budeme mít úplně ploché břicho“, Terka i Maňas souhlasí. „A o co se vsadíme?“
„Ten kdo to nezvládne, půjde za trest lízt do BB jen v podprdě, aby každý viděl jeho OTP“
Káťa se do toho vmísila: „Vy půjdete za trest do kina v podprdě??!“ Zřejmě špatně rozuměla, i když nechápu, jak mohla zaměnit slovo bébéčko a kino :) no nic.. zůstalo tedy u kina.

Hlavně to nesmíme přehnat :)

Takže, kdo do konce září nezhubne, půjde do nějakého Pražského kina ukázat své OTP na obdiv spooooustě lidem.
A když se nám to povede, půjdeme za odměnu do kina zcela oblečené.

Jednou za čas zveřejním tabulku jak často a co cvičíme.
Hodím sem nějaký odkazy na dobrý posilovací videa, a vše co mi přijde k tomuhle tématu zajímavý.

Kdyby se k nám chtěl kdokoliv přidat, není problém, stačí napsat nebo říct a vsadíme se i s tebou. Hlavně to nesmí dopadnout tak, že v září napochoduje do kina parta polonahých tlusťochů :)

A o jaké ótépéčkaře to tedy jde?

Jméno: Téra Loskotová
Věk: 25, už napořád :)
Proč chci zhubnout: protože nechci jít do kina bez třička? :)
Nejtěžší vylezená cesta: jako na prvním? hmmm...na Pivní tácek :D 
Až budu mít silné břicho tak chci vylízt: cokoli hlavně když to poleze
Váha: není směrodatná ..
Míry přes břicho: jojo krejčovský metr, kdepak asi je ...

Takhle by to bylo fajn :)

Jméno: Jana Olše
Věk: 22, teda vlastně už 23, furt si ubírám :)
Proč chci zhubnout: chci mít silný břicho do převisů a chci se cítit líp a netučně.
Nejtěžší vylezená cesta: 8 UIAA, ale bylo to asi lehčí, nebo jsem to nějak „vochcala“ :)
Až budu mít silné břicho tak chci vylízt: nějakou poctivou 8 nebo ještě líp 8+
Váha: hafo
Míry přes břicho: ┌∩┐(_)┌∩┐


Jméno: Maňas
Věk: 5
Proč chce zhubnout: chci sbalit nějakou paní medvědovou
Nejtěžší vylezená cesta: 6a v magic woodu
Až budu mít silné břicho tak chci vylízt: jednu 10 v Juře… Vojta mě do ní nechtěl vzít, protože jsem prej moc těžkej
Váha: 0,3 Kg

Míry přes břicho: 18 cm


Maňas si provádí údržbu kola aby mohl trénovat

JanaOlše

3 komentáře:

  1. Jano ta prvni fotka fakt sexy!Jen nechapu jak si s takovym OTP mohla dat osmu?:))
    A jestli zhubnete,polezete minimalne 9+ ;)
    MartinC.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :) Musím souhlasit, že na té první fotce jsem opravdu sexy :)) To OTP, co tam mám, mě vyvažovalo a osmičky padaly jedna báseň :)

      Vymazat
  2. Já pořád čekám, jak to dopadlo s tou vaší sázkou. Půjdete oblečené nebo polonahé?
    Petra - Sada

    OdpovědětVymazat